1 sie 2014

VIDEO | Makijaż na wesele, imprezę

 Cześć! Jak wam lecą wakacje ? :) Ja pracuję cały czas w Niemczech, na pewno zdam wam relację, bo pozuje mi się tutaj wspaniale :)) "Na żywo" możecie mnie śledzić na https://twitter.com/MisiakMarta . 



No to przechodzimy do makijażu... mocny, ciemny z błyskiem :) Na pewno przyciągnie spojrzenia znajomych, podkreśla oczy i sprawia, że mają zmysłowy, koci kształt.
Do ciemnych oczu dobierzcie szminkę neutralną, jasną, moja wyszła na nagraniu na bardzo różową i wręcz rzuca się za bardzo w oczy ;) Musicie mi uwierzyć na słowo, że na żywo prezentuje się to całkiem normalnie.

Nie udało mi się zrobić super zdjęć makijażu, co jest już zresztą u mnie normą, jeżeli chodzi o filmiki makijażowe :) Mam w planach kupić nowy sprzęt, ale póki co staram się jak najlepiej wykorzystać to co mam ;))


LISTA UŻYTYCH KOSMETYKÓW :

Twarz

Podkład Bell Illumi
Puder KOBO matujący
Kółko korektorów Kryolan

Oczy

Paleta cieni Gosh
Pigmenty Essence
Tusz do rzęs Alvedre
Sztuczne rzęsy Essence

Usta

Szminka KOBO English Rose




No więc... zostawiam was z filmikiem i jak zwykle czekam na wasze opinie!

2 komentarze: