25 wrz 2014

Pierwszy Vlog : Sesje zdjęciowe, Kolonia, Korektor The Balm

 Cześć :) Zostało 20 minut do wgrania się vloga na moim kanale. Pytałam Was na FB czy w ogóle jesteście otwarci na taką formę filmowania i odpowiedzi były bardzo pozytywne :)
Jest to moja pierwsza próba vlogowania. Uparłam się, że chcę to wreszcie zacząć bo nie ma dla mnie piękniejszej pamiątki niż wspomnienia, zdjęcia i właśnie filmowanie.
Mam nadzieję, że przymknięcie oko na niedociągnięcia, wiele rzeczy zapomniałam powiedzieć, wciąż mam też problem z mówieniem do kamery ale mam nadzieję wyzbyć się kompleksów i kiedyś mówić do was płynnie i prosto z serca :))


Trochę się boję, trochę mnie to śmieszy. Ale chcę się z wami moim dniem podzielić. Oglądnijcie, oceńcie, powiedzcie czy jesteście gotowi na kolejną środę ze mną?


1 komentarz: