26 lis 2014

VLOG : Drezno + Zdjęcia

Witam wszystkich! :) Dzisiaj zorientowałam się, że II vlog widniej już na YT a na blogu notki brak. Uzupełniając więc, oto i on : KLIK

Tym razem nieco inaczej, mam nadzieję, że taka forma też wam przydanie do gustu. Na mojej wish liście znajdują się dwa statywy i im szybciej je kupię tym chętniej będę nagrywała vlogi, tymbardziej, że dla mnie jest to świetna pamiątka!

Dołączam też zdjęcia z okresu powstawania filmu, ah, jeszcze było słońce! :))

 









A już jutro post o moich czerwonych włosach, bo sprawdzając statystki widzę, że bardzo was temat interesuje a i pytanie "jak farbujesz włosy?" "co robisz z włosami?" to zdecydowanie jedne z najczęstszych :))

Jako, że bardzo podoba mi się dodawanie filmów co środę, to chcę to kontynuować. Robię sobie niedługo dwa dni wolnego, więc na pewno ponadrabiam zaległości i pokażę wam trochę więcej makijaży. Koniecznie piszcie co was interesuje najbardziej!

4 komentarze:

  1. po tych zdjęciach widac ,że masz w sobie ogromny pokład pieknej wrażliwosci ,buziaki ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, zawsze była bardzo wrażliwa.

      Usuń
  2. Mmm, lody <3 :P
    A kanału YT nie znam:O zaraz zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń