24 gru 2014

Makijaż świąteczny 2014 + Propozycje makijaży świątecznych

Witam :) Dzisiaj będzie nie klasycznie, delikatnie ale z kolorami, które mi znacznie poprawiają humor w ten grudzień bez śniegu.

W tym roku proponuję złoto, zieleń i fiolet. Jak to wszystko razem się prezentuje? Zobaczcie same.

Kolor szminki możecie zmieniać dowolnie, pasować będzie zarówno nude jak i czerwień, ja ostatnio najlepiej czuję się w tym fiolecie od Makeup Revolution :)
Fiolet ten pasuje nie jednej kobiecie i zdecydowanie ożywi waszą cerę, intensywność można łatwo stopniować.

Dzięki użytych perłowych cieni i pigmentu makijaż wygląda olśniewająco wieczorem, szczgólnie w oświetleniu typowo wigilijnym. Zieleń podkreśla charaker makijażu, od zawsze kojarzy mi się z choinkami i stroikami. Tak samo jak złoto, które jest klasyką samą w sobie ale przełamane innymi odcieniami nie wygląda typowo.

https://www.youtube.com/watch?v=6v18Xd8XcqU

Myślę, że taki delikatny chociaż kolorowy makijaż spodoba się zarówno przy wigilijnym stole jak i nadaje się na co dzień, wystarczy dobrać ulubiony odcień szminki czy błyszczyka.  Z samego filmu nie jestem zadowolona, nie do końca dobrze miałam ustawioną kamerę w dodatku byłam rozkojarzona (ciężki grudzień) i ciągle znikałam z pola widzenia kamerki :P No cóż, nigdy więcej kręcenia na szybko i w nie sprzyjających warunkach.

 Co myślicie, podoba wam się ? :)

Makijaż świąteczny 2014 :

https://www.youtube.com/watch?v=6v18Xd8XcqU

Moja propozycja z 2013 roku, butelkowa zieleń z brokatową kreską:

https://www.youtube.com/watch?v=9HLKWVOejfg&list=UU13grsVfX1XJYMIvChZp0Ew

Widzicie progres pomiędzy filmem z tego a tamtego roku?

~*~~*~~*~~*~~*~~*~
Dla kobiet kochających klasykę polecam makijaż w stylu pin up, klasyczna kreska i mocne czerwone usta :

https://www.youtube.com/watch?v=9_hhQw0LoEw&list=UU13grsVfX1XJYMIvChZp0Ew

Nie jestem osobą wierzącą i nie jestem też najlepsza w składaniu życzeń. Wiem, że każdy święta przeżywa inaczej. Jednakże z całego serca mogę wam życzyć , bez okazji : zdrowia, miłości i spokoju ducha :) Bez tego pierwszego ciężko przeżyć bez dwóch ostatnich, a wszystkie trzy składają się na szczęście absolutne! :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz