5 gru 2014

VIDEO I Makijaż ślubny : Lawendowa Panna Młoda

Tak, jest 3:30 a ja publikuję ten film! :) Miałam szczere chęci zrobić to w środę, jak to powinno być, ale okazało się, że już w czwartek jedziemy na zdjęcia do Wiednia więc zaczęło się pakowanie walizek, szykowanie... ale już jest :)) 

Zapraszam do oglądania : KLIK

Pełna lista kosmetyków z linkami pojawi się jutro.




Tym razem makijaż, który mam nadzieje będzie inspiracją dla przyszłych Panien Młodych :) Bardzo kobiecy, maty łączą się z błyskiem, makijaż pięknie odbija światło i podkreśla zieloną tęczówkę oka, chociaż będzie się prezentował ładnie na każdym kolorze oczu. 


Podoba się wam? Lubicie makijaże w odcieniach fioletu? 

3 komentarze:

  1. PIĘKNE!Ja bym chciała jeszcze zobaczyć z mocnymi ustami dla blondynki.Zrobiłabyś kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie! Przypominasz mi Arielkę :D

    OdpowiedzUsuń