1 sty 2015

2014/2015

Cześć wszystkim! To już nowy rok i wciąż nie mogę uwierzyć :) 2014 był zdecydowanie najbardziej pracowitym rokiem w moim życiu, ale przede wszystkim udało mi się spełnić marzenia, które jeszcze niedawno wydawały się nierealne. I wszystkie złe rzeczy, których na szczęście nie było dużo, dały mi tylko nauczkę na przyszły czas. Jest to kolejny rok z moich ukochanym, ludzie, przecież to już będzie 7! :P Niektórzy przyjaciele wykruszyli się a najwierniejsi zostali u boku, szczególnie trudno było ogarniać sytuacje podczas miesięcznych wyjazdów a co dopiero 3 miesięcznej nieobecności od wakacji. Wiadomo, im bliżej jesteś z ludźmi tym łatwiej utrzymać z nimi dobre relacje.


W przeciągu tego roku ,w same tylko wakacje byłam w ponad 30 miastach, nie jestem nawet w stanie zliczyć ile miast zwiedziłam w całym roku i ile przygód mnie spotkało! Czasami jak opowiadamy czy przypominamy sobie coś z K. to nie możemy uwierzyć, że aż tyle działo się w przeciągu zaledwie 12 miesięcy :)) Foldery pełne zdjęć, zdjęcia pełne wspomnień...nie da się tego ubrać w słowa.


Nie ma też co ukrywać, wszystkie te wyjazdy wiązą się oczywiście z moim pozowaniem do zdjęć i tutaj jestem z siebie bardzo dumna, że nie poddałam się tylko podjęłam się bycia modelką na 100% i już jutro planuję grafik na pierwsze miesiące nowego roku :) Wymarzona praca, wiele mnie nauczyła i uczyć będzie dalej. Mam też w związku z tym pare nowych marzeń i postanowień w których realizacje głęboko wierzę bo wiem, że... MOŻNA WSZYSTKO! :)


Postanowiłam też nie zostawiać swojego hobby w tyle, wizaż wciąż zajmuje u mnie wysokie miejsce :) Staram się rozwijać i w tym kierunku, więc mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć bo będzie znacznie więcej moich makijaży nie tylko tutaj! Chcę też napisać, że w nowym roku ograniczam ilość pokazów mody i innych wydarzeń modowych jeżeli chodzi o bycie wizażystką - w tym roku wzięłam udział tylko w dwóch i nie czuję się zachęcona by robić to ponownie. Po pierwsze : czas, którego mam mało a po drugie : moje oczekiwanie a rzeczywistość. Nie jestem osobą medialną, nie wciskam się na siłę i nie robię sobie z każdą przypadkową osobą zdjęć... takie klimaty są niekoniecznie dla mnie, a wydaje mi się że ostatnio w pracy wizażystki lepiej mieć fajny aparat w telefonie niż faktycznie umiejętność malowania ;)) Ale nie mówię oczywiście, że wszystkie tego typu wydarzenia są złe! Oby tych dobrych było coraz więcej.


♥ Życzę każdemu odwagi w realizacji marzeń, sukcesów, serdecznych przyjaciół i pięknej miłości. Wspaniałego nowego roku! Dziękuję, że jesteście ze mną i mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej!


2 komentarze:

  1. Oby kolejny rok był jeszcze lepszy! Życzę spełnienia postanowień i osiągnięcia wyznaczonych celów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I Tobie Marto, wszystkiego najlepszego, realizowania swoich marzen i planow, wiecej czasu dla siebie i Twoich hobby oraz udanego zycia osobistego. Teresa

    OdpowiedzUsuń