12 sty 2015

Sesje zdjęciowe I ethereally I 05.01.2014


 Witam wszystkich! :) Dzisiaj przestawiam wam efekty mojej pierwszej sesji zdjęciowej w roku 2015. Spotkaliśmy się w chłodny piątek, 5 stycznia. Miałam drobne problemy z dotarciem apartamentu, który zadbał o świetny dojazd dla kierowców, ale jeżeli chcesz dojść na piechotę musisz pokonać pare przeszkód, tym bardziej, jeżeli posiadasz ze sobą torbę podróżną.... ;)) 

Jest to jedna z 3 stylizacji, które przygotowałam. Ten gorset to prezent od mojego K., który kupił dla mnie w Wiedniu w bardzo klimatycznie urządzonym sklepie... H&M :) Sam Wiedeński rynek jest przepiękny, a jeszcze te cieszące oko sklepy w krętych uliczkach...bajka dla każdej kobiety.


Cały H&M posiada liczne zdobienia, 3 lub 4 piętra (nie pamiętam już) i pozłacaną windę, która w rzeczywistości wygląda lepiej niż na fotach i piękne, kręte schody.

Wracając do zdjęć, włosy spięłam dosłownie paroma wsuwkami w luźny koczek. Makijaż jest prosty, z wyraźnymi brwiami, moją ukochaną kreską eyelinerem i ustami w kolorze nude.
Jak wam się podoba taka wersja mnie jak i cała sesja? Gdybyście miały okazje, zrobiłybyście sobie takie zdjęcia?


 



Fotografie wykonał Tomasz Kałużny - z całego serca polecam współprace, potrafi dostrzec delikatność, piękno i obróci cały pokój tak, żeby stworzyć wspaniały klimat do zdjęć :)
Więcej zdjęć Tomka możecie zobaczyć na http://www.darkshape.pl/

6 komentarzy:

  1. Przepiekne zdjęcia, bardzo mi się podobają! :)

    Uwielbiam Wiedeń, nigdy nie widziałam piekniejszego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Wszystkim, którzy bywają w Wiedniu polecam też odwiedzić Salzburg i właściwie wszystko po drodze! Niesamowite widoki.

      Usuń
  2. PIękność. Ciało, włosy <3 Tylko patrzeć i podziwiać:)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy zobaczyłam ten gorset to bardzo mi się spodobał, było to też w Wiedniu. Niestety w innym h&m'ie bo nie widziałam tego klimatycznego wykończenia

    OdpowiedzUsuń