27 sty 2015

Tydzień ze mną I WYNIKI ROZDANIA

Hej! :) Dzisiaj przychodzę z nową serią : tydzień ze mną. Na pewno spotkaliście się już z tymi postami, ja zawsze bardzo chętnie je czytam więc postanowiłam zrobić to też u siebie. Oczywiście nie będę się rozpisywała o całym dniu za bardzo, postaram się jakoś wszystko streszczać, przekazać coś co może was zainteresować.  Mam nadzieję, że dzięki tym wpisom poznamy się nieco lepiej! Oczywiście każdego zachęcam do opisywania waszego tygodnia, rzeczy, które wam towarzyszyły, co umilało wasz czas... :)

Co znajdziecie w tygodniu ze mną? Zdjęcia z tygodnia, muzykę, przepisy/jedzenie, obrazki, cytaty, ćwiczenia, książki...czyli wszystko to, co towarzyszyło mi przez tydzień :)



Poniedziałek zaczęłam od mycia pędzli, porządków ogólnych i wstępnego przeglądnięcia szafy. Zbliża się mój kolejny wyjazd, tym razem do Niemiec i Szwajcarii więc sporo czasu spędziłam na rozmowach z Krystianem, fotografami i ogarnięciu całego tego wyjazdu, chociaż to wszystko i tak będzie trwało do momentu wyjazdu;)
Zrobiłam też wreszcie porządne zakupy żeby regularnie zacząć używać blendera :)

...I tak oto we wtorek zaczęłam dzień ze smoothie detox. Prosty i szybki przepis :

2 kiwi
1 jabłko
mrożony szpinak (tyle, ile lubicie)
mleko roślinne/sojowe

Więc teraz oprócz podstawowego napoju bananowego towarzyszy mi ten, nie wyobrażam sobie poranka bez niego :P Daje mi energie na cały dzień pracy i pobudza metabolizm. Zastanawiam się nad wzięciem blendera w podróż...


W środę malowałam modelkę Kingę dla sesji Karoliny. Mocno podkreślone oko,glow face i delikatne usta, ale... Kinga prezentuje się wspaniale w każdym mejkapie :) Do kresek użyłam nowego eyelinera w mojej kolekcji - Golden Rose Style Liner - na pewno zrobię o nim osobny post bo jest wspaniały. I jak chcecie to wrzucę też więcej fot z makijażem Kingi! 
Oprócz tego zaczęliśmy z Krystianem znowu rozmowy na temat stałej przeprowadzki, ale stałej to w moim przypadku góra dwa lata ;) Oczywiście miejsce musi być na tyle dobre, żebym wciąż mogła jeździć wszędzie na sesje zdjęciowe więc Filipiny po części odpadły ;P  Może zdecydujemy się na początek pomieszkać dłużej w Niemczech, ah, tak bardzo chciałbym nad morzem! Humor i motywacje do działania dał mi filmik Cambrii Joy, niby takie proste i oczywiste, ale ja potrzebuję raz na jakiś czas przysłowiowy kop w tyłek ;)


W czwartek przyszła moja nowa paletka BH Cosmetics Malibu <3 Bardzo polecam, w internecie cały czas możecie znaleźć na nią promocje więc spokojnie kupicie za 35-45 zł. Idealna na sesje zdjęciowe i na co dzień. To już trochę kolorki wakacji... <3 Chcecie recenzje?
Nagrywałam też dla was filmik z matowymi ustami i błyszczącymi ustami, dzisiaj edytuję i mam nadzieję, że pojawi się na kanale w środę! I tutaj też jest najgorsza wiadomość tygodnia : kamera przestała nadawać się do użytku,już długi czas poszczególne elementy przestawały działać tak jak miały, naprawiałam ją, aktualnie klapa na baterie jest przepleciona gumką, sama kamera jest dosłownie tylko do postawienia na statywie i może nagraniu jeszcze paru filmów stacjonarnie, broń boże jej ruszyć :P No niestety, kamera nie jest aktualnie w ogóle na mojej liście wydatków a ja nie wyobrażam sobie życia bez zdjęć i filmów więc będę kombinować...


W piątek ja pozowałam przed obiektywem Karoliny :) Kolejna nie zapomniana sesja, mimo zmęczenia dużo pozytywnej energii i śmiechu. Dzień zaczęłyśmy od przymiarek u projektanta Gavela we Wrocławskiej Renomie. Wybrałyśmy dwie spódnice i bluzę po czym pojechałyśmy do restauracji, która była na drugim końcu miasta i zaczęłyśmy zdjęcia przed południem :)


W sobotę pozowałam dla Karoliny Pośpiech, zrobiłyśmy sesję dla meowhous i wiele wiele innych zdjęć, którymi na pewno jeszcze się podzielę! Malowała i czesała mnie wspaniała Agata Rzepa, z którą mogłabym godzinami gadać o kosmetykach ;)
Wróciłam zmęczona jak nigdy, właściwie bez powodu.Miałam jeszcze masę rzeczy do zrobienia, ale jak usiadłam tak zasnęłam ;) Wieczorem wstałam i na szybko zrobiłam większość z zaplanowanych rzeczy i spędziłam 30 min z MelB, lubię zaczynać od nóg i kończyć na ramionach. Na brzuch robię różne ćwiczenia i dość często je zmieniam ponieważ muszę z tym bardzo uważać - przez asymetrię miednicy dużo ćwiczeń zbyt forsuje to miejsce i potem przez parę dni chodzę ze spuchniętą prawą lub lewą stroną brzucha.


W niedzielę jak i zresztą przez cały tydzień towarzyszyła mi oczywiście muzyka, niezmiennie od długiego czasu Soundtrack Sons of Anarchy, który po prostu jest tak bliski mojemu sercu, że aż ciężko opisać :) Oprócz tego całkiem przez przypadek natknęłam się na Sofię, która zrobiła najpopularniejszy cover Crazy in Love, który o ile się nie mylę usłyszymy w 50 twarzach Greya;) Kompletnie zakochałam się w głosie Sofii, chociaż jest wcale nie w moim stylu :P
W niedzielę skończyło się też rozdanie, które zrobiłam ostatnio w filmiku o pielęgnacji. Cieszę się bardzo, że wam się spodobało!

Jak zawsze tydzień był kompletnie zabiegany, miałam dużo pracy ale teraz robię sobie trochę wolnego i chcę przygotować się dobrze do sesji za granicą! :) Pakowanie czas zacząć.

WYNIKI ROZDANIA 


Wczoraj o północy zamknęłam rozdanie, dzisiaj losowałam zwycięzce! :)


Pani Emilii Gryc serdecznie gratuluję! :) 

1 komentarz: