21 sty 2015

VIDEO : Podstawowa pielęgnacja skóry rano i wieczorem

Cześć wszystkim! :) Dzisiaj inny filmik niż wszystkie i szczerze, mam nadzieję, że taka forma wam się spodoba, ponieważ mi nagrywało się bardzo sympatycznie, mimo że występuję głównie bez makijażu.
Filmik dla każdej dziewczyny, kobiety... bo każda z nas chce mieć piękną skórę :) Często pytacie mnie jak ja pielęgnuję swoją, przedstawiłam wersję najszybszą i najbardziej podstawową ale jeżeli wam się spodoba to na pewno podzielę się także innymi kosmetykami,które polecam i zabiegami, które sprawiają, że moja skóra ze skłonnością do zapychania,krostek i przesuszania się na nosie nadaje się do okazu publicznego ;))

Moja cera jest mieszana ze skłonnością do przetłuszczania się i wysypu krostek na policzkach a przesuszania się na czole i nosie. Kiedyś nie potrafiłam pielęgnować mojej cery,głównie jak byłam nastolatką na moich policzkach prawie wcale nie było wolnego miejsca od krostek. Odkąd zaczęłam interesować się kosmetologią i pielęgnacją naturalną mój stan cery znacznie się polepszył, same krostki występują sporadycznie i głównie w "szczególnych" dniach miesiąca :)

No to co? Weźcie w dłoń ulubiony napój i zapraszam do oglądania :



Lista kosmetyków, po kliknięciu w produkt opis i link do sklepu :

Rano:
Krem pod oczy :
Tołpa DermoFace +50 polecam głównie na noc

Wieczorem : 

Zamiennie/Extra : 

Te produkty używam raz-dwa razy w tygodniu i tego typu naturalnych kosmetyków jest u mnie całe mnóstwo i uwielbiam je :) Kosmetyki Balea, Ziaja i Tołpa również posiadają bardzo fajne składy i co najważniejsze są nie testowane na zwierzętach.

No i oczywiście rozdanie dla was! Trwa od dzisiaj, 21.02 do 26.02 :)

1. Zasubskrybuj mój kanał YT
2. Polub film
3. Napisz w komentarzu pod filmem jaki kosmetyk i dlaczego jest Twoim ulubionym w codziennej pielęgnacji twarzy



Wygrana osoba otrzyma zestaw 5 kosmetyków:

1.Odżywkę do włosów Balea - Jedna z moich ulubionych odżywek! Profesjonalna odżywka do suchych i zniszczonych włosów, zawierająca pielęgnujący olejek arganowy. Nawilżający kompleks z białka pszenicy, pantenol oraz gliceryna stymulują i pobudzają cebulkę włosa oraz wzmacniają całą jego strukturę. 

2.Krem do twarzy Alverde dzika róża 10ml -  Zapewnia skórze optymalną ochronę, nawilzenie oraz wspiera naturalne procesy regeneracji. Zawiera min. olejki: różany, z awokado, z oliwek, ze slonecznika, wyciąg z owoców dzikiej róży. 

3.Mus oczyszczający Balea -  kontakcie z wilgotną skórą zmienia się z musu w kremową delikatna piankę. W łagodny sposób oczyszcza skórę i czyni ją elastyczną. Formuła Hydra-Care chroni skórę przed wysuszeniem i dba o odpowiedni poziom jej nawilżenia. Wyciąg z kaszmiru pozostawia twarz miękką, gładka i aksamitną.

4.Maseczkę truskawkową Balea - podzielona na dwie porcje produktu, po 8 ml każda. Zawiera masło shea, olej ze słodkich migdałów, olej z kiełków kukurydzy, proteiny, ekstrakt z owoców truskawki.

5.Maseczkę czekoladową Shaebens - absolutny hit :) Maseczka 'mleczna czekolada'. Rozpieszcza i pielęgnuje skórę w bardzo przyjemny sposób. Efektem czego jest miękka, gładka i zrelaksowana skóra. 

Kosmetyki wybrałam tak,żeby były odpowiednie do każdego typu włosów i twarzy:) Jeżeli takie rozdania wam się spodobają to na pewno będą pojawiały się często, bo uwielbiam robić prezenty.

Zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu! :) Udostępniajcie film na YT, twitterze czy innych portalach żeby dać szansę jak największej ilości osób na wygraną! 
Piszcie mi jak wam się podobało i czy chcecie zobaczyć rozszerzoną wersję pielęgnacji kosmetykami naturalnymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz