23 mar 2015

Ile mam kosmetyków,czy się odchudzam i czy mam chłopaka?

 Cześć! Dzisiaj post do osób, które lubią czasem pooglądać co się u mnie dzieje,może się czymś zainspirować a może po prostu pogadać :) 


Po co snapchat i po co instagram?

A no właśnie po to, żeby być w kontakcie z jak największą ilością osób, wspólnie się motywować,inspirować, rozmawiać na różne tematy z różnych kątów świata :) 
Na https://instagram.com/insta.martamisiak/ możecie zobaczyć zdjęcia z mojego prywatnego życia, z sesji zdjęciowych a także zdjęcia produktów,kosmetyków a z czasem będą się też pojawiały krótkie filmiki z makijażami.

Na snapchacie : martamisiak wstawiam przeróżne filmiki : co jem na śniadanie, co czytam, gdzie jestem, co polecam, co mnie zainspirowało... a dzisiaj pokazałam kolekcję kosmetyków  :) 

Nie wiem jak wy,ale mi takie rzeczy znacznie umilają czas i koloryzują szarą rzeczywistość! :) Można się pośmiać patrząc jak ktoś bawi się z psem, zainspirować się pięknym makijażem, zrobić coś ciekawego na obiad czy po prostu zaspokoić ciekawość na temat danej osoby. Może się okazać, że ktoś ma np. artystyczną duszę albo codziennie rano biega pod Twoim domem a my nie mieliśmy pojęcia :) Wiem, że są przeciwnicy ale ja... zapraszam zwolenników, chyba szczególnie my, kobietki jesteśmy takie, hehe :D
Ile mam kosmetyków,czy się odchudzam i czy mam chłopaka? Myślę, że takie pytania pojawią się rzadziej, jeśli odpowiedzi nasuną się same.

Pozdrawiam serdecznie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz