3 kwi 2015

Paznokcie za 6zł?!


Cześć! :) Dzisiaj przychodzę do was z paznokciami za... 1 euro 50 centów! :D Jak wiecie ja raczej nie szaleję z paznokciami - na zdjęciach zazwyczaj wymagany jest jednolity kolor, a jeśli robi się już jakieś wzorek czy konkretny odcień to już na sesji. Tak więc nie mam okazji to jakiś szczególnych zdobień.
Ale podczas ostatniej wizyty w Bremie, miałam sesję czarno-białą, gdzie liczyły się właśnie drobne akcenty. Musiałam więc zrobić jakiś prosty wzór na paznokciach ale mam do tego dwie lewe ręce :D Mój wzrok przykuły więc te mega tanie paznokcie z Primarka i nie stawiałam wobec nich wysokich oczekiwań, od tak, na raz.


Czy warto w ogóle przykleić takie tanie tipsy?

W opakowaniu standardowo mamy zestaw tipsów z gotowym wzorem i klej.Możemy delikatnie spiłować i przyklejamuy. Szczerze wam powiem, że nie spodziewalam się, że ten klej będzie tak dobrze trzymał!
Otóż... miałam je na paznokciach 6 dni, z czego 5 dnia jeden z paznokci lekko się nadłamał i musiałam go spiłować.


Kiedy przeglądnęłam instagram natknęłam się na mnóstwo pięknych paznokci. Co się okazało? Znacząca ich część była właśnie tymi tanimi tipsami z primarka :) Cieszą się dużą popularnością ze względu na swoją niską cenę a także ogromny wybór wzorów i kolorów - mamy między innymi  : wzór truskawki, kolory metaliczne, kwiaty, kropki, wzory etniczne, gwiazdki... wybór jest ogromny.
 

Tak prezentowały się moje paznokcie po założeniu :



Myślę, że jak będziecie miały okazję być w Primarku to warto się skusić! Dobra opcja dla takich osób jak ja, które nie mają ani czasu ani umiejętności na zrobienie ciekawych paznokci :) Paznokcie można dostać też na allegro i ebayu.
Ceny wachają się od 4-6zł za komplet.

 
Pozdrawiam i życzę wszystkich spokojnych, wesołych świąt wielkanocnych! :)


6 komentarzy:

  1. Ślicznie się prezentują te pazurki, a w dodatku jakie trwałe!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam tipsy firmy a&e i trzymały się dwa tygodnie, potem je zdjęłam, bo mi się znudziły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW :D Nie do pobicia! Muszę ich poszukać.

      Usuń
  3. Slicznie wygladasz na ostatnim czarno-bialym zdjeciu. Teresa

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pazurki- a to zdjęcie w koszuli w kratkę- cudo! A probowałaś tez wzorków & na paznokciach w ramach prospołecznej akcji fundacji DKMS? :)

    OdpowiedzUsuń