23 kwi 2015

Sesje zdjęciowe : Portrety w kawiarni


Cześć :) Dawno nie było zdjęć z sesji, prawda? Dzisiaj  prezentuję wam pierwszą serię sesji, o której wspomniałam wam tutaj. Razem z Karoliną i ze stylizacjami od Gavel'a  wybrałyśmy się do kawiarni, w której wykonałyśmy pierwsze ujęcia. 
Kawiarenka "nie ma jak u mamy" choć malutka jest bardzo stylowa i przytulna, piękne cukierniczki, kubeczki,kredens... wspaniały klimat na poranną kawę i ciastko.


 Pierwsza stylizacja to ciepła bluza i spódnica ze skóry GAVEL, to był jeden z tych momentów, gdzie nosiłam ubrania za ponad 1000 zł i zastanawiałam się co sprawia, że są takie drogie:) Na pewno ich oryginalność i staranność wykonania! Bluza to mój absolutny ulubieniec, bardzo wygodna, przyjemna w dotyku a skóra w takim materiale poci się mniej. Idealna na wiosenne wieczory lub chłodne poranki.



Makijaż zrobiłam klasyczny - mocne, burgundowe usta za pomocą szminki Golden Rose, sztuczne rzęsy Ardell, brązy i rozświetlacz z paletki BH Cosmetics "Malibu" i konturowanie twarzy bronzerem Bahama Mama. W planach była fryzjerka, ale akurat w ten dzień coś jej wyskoczyło więc sama "uplotłam" koczek w artystycznym nieładzie.

Jak podobają wam się zdjęcia? :)


Dziękuję Karolinie za cierpliwość w oczekiwaniu aż goście opuszczą miejsce sesji i za piękne, klimatyczne fotografie!:) Kawiarni, za udostępnienie miejsca i pyszną kawę oraz Gavelovi za udostępnienie nam wieszaków pełnych wspaniałych stylizacji! :)

8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, jesienne kolory. Powiem Ci że zainspirowałaś mnie do wykonania takiego makijażu na sobotę - przebieram się za Fridę Khalo. Trochę brwi trzeba złączyć, ale pójde w takie ciemne, wyraziste barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna z Ciebie kobieta ♥ i te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała sesja, śliczny makijaż i jaki ładny koczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza sesja, kojarzy mi się bardzo retro :) Piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń