31 maj 2015

Las Palmas : jaskinie,kaktusy,góry I Camera Mix I Wyspy Kanarysjkie

 

Cześć :) Dzisiaj przyszłam zabrać was na wycieczkę! Po drodze będziecie mijać kręte ścieżki, pagórki, dzikie koty i kaktusy. Niestety kota nie udało mi się uchwycić bo była to godzina, gdzie już wszystkie nasze urządzenia z możliwością fotografowania poszły spać.
Będzie stromo, ale widoki są tego warte. Nie ubierajcie tylko tak jak ja butów na obcasie... ja nie byłam przygotowana na takie wrażenia! :)


Miejsce znajduje się na wyspach Kanarysjkich w mieście o nazwie Las Palmas. Górę na którą się wspięliśmy widać z plaży, na której można by się było wylegiwać całymi dniami... ale jak zwykle ja nie potrafię usiedzieć na miejscu :) Dręczyło mnie jak to wygląda z bliska i czy można wejść. Można, na wiele sposobów. My pierw obeszliśmy całe miasto, potem poznaliśmy jaskiniowca obeszliśmy wiele pagórków, wspięliśmy się na sam szczyt góry przy krzyżu i zdecydowaliśmy się jeszcze na stromą ścieżkę do jaskiń.


Zostawiam was więc ze zdjęciami... wszystkie są bez filtrów i bez PS'a :) Te kolory tam są!








Jeżeli jesteście ciekawi jak wygląda ocean w różnych częściach wyspy, uliczki, góry, palmy... to spodziewajcie się dalszych postów w tym stylu :) Ja sama uwielbiam przeglądać tego typu zdjęcia - zawsze dają mi kopa do działania i zwiększają moją chęć do przeżycia nowej przygody.


Ciężko było mi wybrać zdjęcia, które mogłyby was zainteresować. Jest tego całe mnóstwo a wszystkie mają dla mnie ogromną wartość sentymentalną. 
Do następnego! :)

3 komentarze:

  1. Marto skad buty? Super sa, zastanawia mnie jak je później doczyscilas?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh...allegro :) Doczyściłam sokiem z cytryny.

      Usuń