12 maj 2015

Makeup Revolution Lip Lava Firestorm

Hej :) Przeglądając ofertę produktów do ust od Makeup Revolution nie wiedziałam na co się zdecydować pod względem konsystencji, bo same kolory zachwycały mnie z miejsca ;) Zachęcona szminką,którą już posiadałam, zdecydowałam się na błyszczyk.


Seria Lip Lava to bardzo mocno napigmentowane błyszczyki,zdecydowane kolory i mega trwałość. 
Musiałam się więc przekonać na własnych ustach. Mój kolor to firestorm.


Błyszczyk zapakowany jest w ładny kartonik i bardzo praktyczną tubkę z aplikatorem gąbeczką.Nic się  nie wylewa, nie klei, nie brudzi. Opakowanie nawet nie wygląda aż tak tandetnie jak większość produktów tej marki, heh :)
Trwałość - zdecydowanie cały dzień. Minusy? Długo"zasycha" na ustach,co oznacza że po aplikacji łatwo się ubrudzić, np. gdy wieje wiatr i włos wpadnie nam w usta. Ale jak już przylegnie do naszych ust to nie chce zejść łatwo :) W sam raz na imprezę czy długie wyjście w dzień. Nie ściera się brzydko przy jedzeniu i piciu, chociaż potrafi odbić się na szklance.

Efekt na ustach : 



Jak, mam nadzieję  widać, kolor jest wielowymiarowy :) Zawiera raczej zimne tony, burgundu i rózu .Wygląda pięknie zarówno w świetle dziennym jak i sztucznym. Będzie wyglądał przepięknie naosobach o zimnych odcieniach cery, przy włosach w odcieniach chłodnego blondach, głębokiej czerni czy po prostu do niebieskich oczu :) Ja chociaż lubię się raczej z ciepłymi odcieniami w makijażu to ten kolor bardzo polubiłam i wpasowuje się zarówno w moją bladość jak i kolor oczu.


Koszt to 14,99zł  
Produkt przypadł mi do gustu, chociaż wolę produkty, które zasychają szybciej. Mimo wszystko kolor i trwałość to rekompensują :) Chętnie zakupiłabym jeszcze delikatniejszy, koralowy odcień. Kupiłyście, planujecie, polecacie inny kolor?:)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zawsze uderzałam raczej w ciepłe tony czerwieni ale przez też błyszczyk aż polubiłam takie odcenie ostatnio :D Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Potrafisz zachęcić do produktu ! ;)
    Marto, gdzie kupiłaś ten błyszczyk ? Trzeba zamówić go koniecznie przez internet czy może jest dostępny gdzieś w sklepie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam przez internet na kosmetykizameryki lub w mintischop'ue, nie pamiętam już :) Ale w każdym razie stacjonarnie w Polsce - nie mam pojęcia. Na pewno kosmetyki ich firmy można kupić w Hiszpanii, ale niestety nie orietnuję się gdzie jeszcze poza internetem.

      Usuń
  3. piękny!!! chyba jednak się na jakiś skuszę :) może nawet na tę czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Ja jeszcze jeden kolorek kupię na pewno.

      Usuń