26 wrz 2015

GOOD LIFE MAGAZINE

Nareszcie mogę się oficjalnie pochwalić! :) Ciężko opisać radość, z tej szczególnej dla mnie, publikacji.  Już od dzisiaj możecie czytać moje artykuły, oglądać zdjęcia ze mną i moje makijaże we Wrocławskim magazynie Good Life!


Z każdym nowym artykułem uczę się, co zrobić, żeby zachęcić czytelnika do treści :) Co zrobić, żeby przekazać wam wiedzę, zdradzić triki, pokazać coś, co ucieszy wasze oko. Pierwsze wydanie to dla mnie pierwszy, bardzo nieśmiały, raz :) Obiecuję, że z każdym kolejnym razem dział uroda będzie coraz ciekawszy a przede wszystkim coraz bardziej rozbudowany!

Magazyn jest dostępny we Wrocławiu a także na stronie internetowej http://goodlifemagazyn.pl/  Mój wpis jest na stronie 48, tutaj możecie pójść na skróty, ale... koniecznie przeczytajcie cały! :)


Chciałabym też zaznaczyć, że jestem wdzięczna CAŁEJ EKIPIE! Za samą możliwość, pomysł, realizację i pomoc. Udało się! Myślę, że efekty były warte ciężkiej pracy każdej osoby :) 

2 komentarze: