6 gru 2015

PL I SELFIE MAKEUP I YELLOW ACCENT


Gdy człowiek leży sam w łóżku  w zimny, ponury dzień, różne głupie rzeczy przychodzą do głowy. Ja np. wyciągnęłam wszystkie swoje kosmetyki na ziemię, właściwie, rozrzuciłam je robiąc niesamowity bałagan. Potem stwierdziłam, że może zrobię makijaż a potem, że może zrobię zdjęcia ;) Nie byłoby to głupie gdyby nie nie to, co zrobiłam dzień przed. Nałożyłam krem Simple "Replenishing Rich Moisturiser", który tutaj wiele wizażystek używa, wiele ludzi korzysta na co dzień a ja... dostałam wysypki! Potwornych bąblów, czerwonych plamek... chyba nie będę ryzykowała dalej z tym kremem :)) Nie muszę chyba mówić że moje usta jak i cała skóra twarzy nie są w najlepszym stanie... Na pewno napiszę o tym produkcie nieco szerzej w innym poście. Myślę o "ulubieńcach i bublach" 2015 roku... ale czy to nie będzie zbyt obszerna lista? Piszcie mi, czy jesteście zainteresowane takim postem! 


 EYES


MUA eyebrown pencil "Blone"

Sleek blush pallete "In pink sprint"


Mascara Barry M Schow girl + Primark Deluxe Eyelashes 

BH Cosmetics "Malibu" (bronze, yellow)

FACE

NYX Flat but not Matt "Ivory"

Makeup Revolution Prassed Powder "Translucent"

Sleek "In pink sprint"

Makeup Revolution "Sugar and Spice" Blush and powder pallete

NYX "Toupe"

LIPS

Essence Lipliner "06 Satin mauve"

MUA PowerPout Acrylic "Unwrapped"



Przy okazji ten podkład...robi cuda! Szykuje się recenzja.
Jak widzicie zamiast cieni użyłam róży ze Sleek - ich pigmentacja jest niesamowicie dobra, na policzki nałożyłam dosłownie odrobinę. 

Dzisiaj został mi już tylko jeden wielki bąbel, który chyba jest nawet widoczny na poniższym zdjęciu. Nie używałam żadnych korektorów, jedynie podkład i odrobinę pudru, potem bardzo delikatne konturowanie bo wiedziałam, że mojej skórze już i tak nic nie pomoże :D Mimo wszystko muszę przyznać, że na zdjęciach nie wygląda źle. Myślę, że to wciąż zasługa tego podkładu NYX'a, niesamowicie odbija światło..dobra, jego recenzja będzie niedługo :P  


Całuski z deszczowego Dublina!

4 komentarze:

  1. Przepieknie!!
    Ps.w wolnej chwili zapraszam do siebie na rozdanie z pedzlami Zoeva:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo odważny ! Do twarzy Ci w takim makijażu - bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No faktycznie, nieco odważny, raczej opcja na imprezę :D

      Usuń