11 sty 2016

PL/ANG I TRAVELS I 2 GRAN CANARIA BEACHES


Więcej wspomnień. Zdjęcia, które zawsze wywołują szeroki uśmiech na mojej twarzy i czekam na powrót na piaszczyste plaże, słońce i tą beztroskę...
Ostatnio ktoś powiedział mi, że nie lubicie oglądać takich zdjęć. 
Bo ludzie nie chcą oglądać słońca w środku zimy, bo będą czuli się zazdrośni, bo będą cię oceniać, bo... Serio? 
Jestem osobą, która ogląda takie zdjęcia o każdej porze roku. Niezależnie od tego kto je publikuje. 
Zdjęcia pięknych miejsc mnie inspirują.
Mam nadzieję, że Ciebie też :) 

»«»«»«

More memories. Photos, which I always watch with a big smile on my face and I look forward to return to the sandy beaches, the sun and the carelessness ...
Recently someone told me that you do not like to see such images.
 Because people do not want to see the sun in the middle of winter, because they will feel jealous, because they will judge you, because ... Seriously?
I am a person who sees such pictures anytime of the year. Regardless of who publishe them.
Photos of beautiful places inspire me.
I hope you feel the same :)







 Las Palmas , Gran Canarie








Maspalomas,Gran Canaria

4 komentarze:

  1. Ja tak samo lubię oglądać zdjęcia z wakacji w zimie - to bardzo przyjemne i napawające nadzieją, że ten chłód kiedyś przeminie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki. A ja mam identyczny strój tylko, że jaskrawo różowy :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia, zapierają dech w piersiach. Aż zachciało się takiego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń