6 lut 2016

STROBING I Good Life Magazine

Wydrukowane dzisiaj! :) Mam nadzieję, że i tym razem magazyn rozejdzie się jak świeże bułeczki.


Tym razem postanowiłam opisać, bardzo popularną metodę malowania, strobing. Dziewczyny, warto spróbować, jeżeli jeszcze zastanawiacie się w ogóle czy warto stosować kremy BB, kosmetyki kremowe jak i same rozświetlacze. Zaznaczam, że prawidłowy makijaż typu strobing nadaje się także świetnie dla osób z cerą dojrzałą czy problematyczną.

Magazyn w wersji drukowanej jest dostępny we Wrocławiu, artykuły możecie także przeczytać przez internet : http://goodlifemagazyn.pl/

Zdjęcia wykonał Andrea Guetti w Dublinie. Nie zostały poddane dużej obróbce graficzej. Specjalnie po to, żebyście mogły zobaczyć jak strobingiem można twarz naturalnie wygładzić, rozjaśnić, upiększyć :)

Do makijażu użyłam :

lekki podkład NYX
delikatny korektor pod oczy NYX
róż na policzki i usta KIKO Glow Touch odcień 102 (wersja limitowana)
paletka rozświetlaczy Makeup Rvolution Golden Sugar
odrobina rozświetlacza Sleek na ciało
kredka do brwi MUA blonde
cieliste cień z paletki Makeup Revolution na powiekę górną i nieco ciemniejszy na dolną
tusz do rzęs Barry M Schowgirl i rzęsy, które sama robiłam z połączenia kępek

Produkty  takie jak podkład, róż i rozświetlacze nakładałam mokrą gąbeczką glamsponge.





2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis. Przede wszytskim jest bardzo pouczający i pomocny.

    OdpowiedzUsuń