25 kwi 2016

HELLO SPRING I SELFIE MAKEUP



Say hello to spring! :)

Dzisiaj bardzo lekki makijaż twarzy połączony z odważniejszymi oczami. Chociaż kolorowy to bardzo łatwo się go robi. Na oczach pracowałam głównie pędzlami od Hani, Glam Brush oraz Morphe z serii Contour Delux Set. Użyłam dwóch palet cieni, głęboki brąz, żółty i zielony z Malibu BH Cosmetics oraz pomarańcz, fiolet i róż z palety Acid Bright Makeup Revolution. Do tego klasyczna kreska, kępki rzęs i kolorowe oczy gotowe :)


 FACE

EYES


LIPS



Makijaż twarzy i ust jest bardzo delikatny i lekki w noszeniu. 
Nałożyłam odrobinę podkładu NYX za pomocą pędzla Morhpe z serii Delux Set. Przypudrowałam najbardziej świecące się partie mojej twarzy czyli policzki i nos a następnie wykonturowałam szerokim pędzlem twarz za pomocą paletki Makeup Revolution Golden Sugar. Taki makijaż jest niewyczuwalny na twarzy i nosi się dobrze przez cały dzień. Ważne, żeby przed całym procesem malowania na twarz nałożyć odpowiedni krem pielęgnujący. Dla mnie pod ten podkład NYX'a najlepiej sprawdza się Ziaja, krem korygujący z liściem manuka.
Usta nawilżyłam olejkiem abisyński oraz wklepałam odrobinę szminki Pupa Milano w koralowym odcieniu.

2 komentarze:

  1. O matko zakochałam się w tych ustach! Gdzie można kupić taki olejek? I czy to jego zastosowanie sprawia, że wyglądają tak super. Ja jestem fanką lip glossa od Butterfly i po nim też tak pięknie się mienią, ale interesują mnie wszelkie takie kosmetyki :)

    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek abisyński można kupić w sklepach z naturalnymi kosmetykami. Przez internet jest jednak najtaniej i najłatwiej go znaleźć, np na stronie zrobsobiekrem :)

      Usuń