30 lip 2016

MAKEUP&RECENZJE I CZARNE USTA I Lip Lacquer - Black Heart

Makeup Revolution Salvation Velvet Lip Lacquer - Black Heart


Równomiernie pokryte usta czernią. To pierwsza myśl, jaka przychodzi mi do głowy kiedy myślę o tym matowym lakierze do ust :) Próbowałam wielu czarnych szminek i błyszczyków, jednakże najczęściej uciekałam do metody "zmieszaj wazelinę z czarnym cieniem" bo właśnie to utrzymywało się najdłużej a i sam efekt wyglądał najlepiej.


Ten lakier do ust pobija i tą metodę i wiele innych szminek, błyszczyków, wynalazków ;) 
Lakier jest gęsty, dobrze napigmentowany i łatwo się go nakłada. Pozostawia na ustach bardzo intensywny, głęboki kolor. Można się w nim doszukiwać nuty ciemnego fioletu, jednakże to czerń jest na pierwszym planie.
Trzyma się ust niezawodnie do momentu zjedzenia czegoś bardzo tłustego, wtedy zacznie delikatnie wykruszać się z ust. Zmycie produktu nie stanowi problemu, nie barwi na stałe ust, co daje mi możliwość używania go na sesjach zdjęciowych.
Black Heart zapakowany jest w ładny kartonik w kolorze różowego złota, sam pojemniczek to praktyczna buteleczka z typowym aplikatorem, gąbeczką. Swój egzemplarz trzymam w kartoniku, więc mam nadzieję, że napisy nie zedrą się szybko. 


Cena : 15 zł 
W tej cenie jest to bardzo dobry produkt. Moda na usta w głębokich odcieniach trwa, więc myślę, że warto wypróbować na sobie ;)
Produkt pokazywałam wam też na snapchacie : martamisiak. 


 W Polsce możecie go kupić np na ladymakeup (aktualnie w promocji)

2 komentarze:

  1. Niesamowity makijaż. Wyglądasz jak lalka. :-) Poza tym należysz do bardzo nielicznych osób, którym pasują takie usta. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zrobiłam maksymalnie powiększający makijaż oczu, więc to pozwoliło mi uzyskać tak lalkowaty look :D

      Usuń